Monday 27 May 2013

SAYANG

salam...entry aku kali ini lebih bersifat emotional dan peribadi...pernah korg syg seseorg tu smpai korg xsggp utk lepaskan org tersebut...ye ..org yg aku mksdkn adlh shbt aku sndiri...kwn aku ini aku bg nama cik yunk aka CK...aku bru bkenaln dgn CK bru 4 buln gitu..xpi bg aku kiteorg dh mcm lame kenal...kteorg bkongsi minat, citarasa, mknn,hobi, dan tmsklah tntg family..sggh bg aku CK seorg shbt yg baik...sikap kiteorg yg agak gila2 buat org slah tafsir psl kiteorg..bykla yg aku dgr dan ptnyaan tntg stasus kiteorg yg dianggp songsang...wei..tlg la kiteorg msih taw soal hukum hakam agama la..xkn la kiteorg ade prssan mcm tu..aku ckup xfhm dgn org ug suka suki hati die jer beri tggpn mcm tu kt kiteorg....mmg aku syg CK xpi xlbh dari seorg shbt..hbgn kiteorg xsmpai mcm tu...tolong jangan buat andaian sndiri....lg satu kiteorg nie msh ade prsaan dan naluri kprmpuanan....bercakp soal syg,,,,aku rindu shbt2 aku dri skolh mngh smpai skrg nie.....almaklumlah tgh cuti skrg...dan aku mghabiskan cuti aku di hostel..hajat di haty nk blk xpi mmndgkan assingmnt..test yg blonggok2 tu akhirya aku amik kptusan utk stay je kt hostel..okla nnt aku update entry lain...chow dl p/s:moodrasecamnkterbangbalikrumahjer

No comments:

Post a Comment