Wednesday 8 May 2013

AKU DAN IMPIAN KECIL

SALAM,,,,,hurmm agak lame aku xupdateblog.bkn ape..aku byk keje sejak 2 mnjak nie...dgn assingment yg byk giler..testnyer..argh...aku mkin giler dgn gelaran seorang mahasiswa....well dpt jgk aku mncuri masa mgupdatekn blog aku yg comei nie...huhu...aku nk citer pe ye....oh yaa..memendangkn waktu aku mnulis entry ini adalah dwktu aku sedg myaipkan assingmnt ekonomi aku...penat perah otak..penat main game..akhirnya..keje aku tdk bjln jgk...huargh!!!!!!!rse nk ngis..xpi xpe..akn ku cube utk myiapkannyer....cuti2...aku ingn bcuti..alangkah indahnye jikalau setiap ari adalah cuti...aku perlukan cuti....ALAMAK..aku lari topik yg sebenarnye...apa pandangn korg bile tgk gmbr nie Ini impian utama aku...impian yg sejk aku mncapai u mur 18 thun..xpi aku rase utk aku mngapai impian aku tak sukar sebenarnye..aku masih bperang dengan diri aku sendiri...HURM..MASA..adakah masa mmpu ubah aku...support tu yg pntg..mampukah aku dpt sokongn yg pdu dri insan di sekeliling aku aku...YA ALLAH,permudahkanlah segala urusan ku..AMIN..

No comments:

Post a Comment